خدایا به درستی که گذشتت از گناهم و چشم‌پوشی‌ات از ستم و خطایم و پرده‌پوشی‌ات از زشتی اعمالم و بردباریت از جرم فراوانم ؛ درگاه خطا و تعمد مرا به طمع انداخته. در اینکه از تو بخواهم آنچه را مستحق آن نیستم.
آنچه که به من روزی کردی از رحمت خود و نمودی از توانائی خود و فهماندی از اجابت خود. و من به درگاهت آسوده دعا کنم و از تو خواهش کنم مانوس؛ و نه ترسان و هراسان.
ناز جویم به درگاهت در آنچه از تو خواهم. اگر دیر برآید گله‌ساز کنم و ندانم که چه بسا در آنچه دیر برآمده خیر من باشد چون تنها تو سرانجام کارها را می‌دانی.

من ندیدم مولای کریمی که شکیباتر باشد بر بنده پست از تو نسبت به خودم.
پروردگارا تو مرا بخوانی از تو رو گردانم
دوستی با من ورزی من با تو کینه ورزم
با من مهرورزی و من از تو نپذیرم
گویا من منت‌گزار بر توام!!
و باز ندارد این وضع تو را از مهربانی و احسان به من.

پس رحم کن بر بنده نادانت و ببخش او را به فضل و احسانت
زیرا تو جواد و کریمی.

قسمتهایی از دعای افتتاح

ان‌شالله امسال غیر از گرسنگی و تشنگی چیزهای دیگه‌ای هم از روزه‌داری بفهمیم!
التماس دعا
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ق.ظ http://ravayateman.blogsky.com

و امیدوارم روحمون خیلی فراتر ا ز جسممون شه

سفرکرده پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:44 ق.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

سلام
زیباست ...... نیاز زیباست آن هم به درگاه او ....
دلت دریا

نرگس پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ب.ظ

التماس دعا حاج خانوم!
سر سفره افطارت منو یادت نره ها!!
امیدوارم امسال اون لیاقتی رو که برای درک خیلی چیزا لازمه داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد