امسال اول مهر برای من خیلی داره جالب میشه!! علاوه بر رشته جدید و دانشکده جدید ؛کار هم اضافه شد!!بله! با شروع سال تحصیلی جدید با درخواست کار من هم برای تدریس زبان انگیلیسی موافقت شد و قرار شده که یک کلاس بهم بدن! این موسسه خیلی برای من آشنا است چون خودم همین جا درس خوندم وقتی که مدرسه می رفتم! کارشون یه طوریه که برای یه سری از مدرسه ها معلم زبان می فرستن؛ برای زبان فوق برنامه بچه ها! توی چند روز اخیر چند بار باهام تماس داشتن. امروز که یکی از رئیس هاشون زنگ زده بود خونمون ؛ فهمیدم کهکسیه که من ترم اولی که انگیلیسی رو شروع کردم معلمم بوده! یه خانومه که اهل فیلیپینه و فارسی رو خیلی بامزه حرف میزنه! مامانم که اول گوشی رو برداشته بود با تعجب گفت: نمی دونم کدوم دوستته! ترکه یا رشتی! وقتی بهش گفتم که شاگرد شما بودم خیلی ذوق کرد! گفت که خیلی خوشحالم که کسی که اولین ترم زبانش با من بوده الآن این قدر خوب انگیلیسی بلده! و وقتی که فهمید دانشگاه من کجا ست بهم پیشنهاد داد که توی یه مدرسه هم نزدیک دانشگاهم هست هم بهم کلاس بده که متاسفانه ساعتش به ساعت های کلاسهای من نمی خورد تو دانشکده. جالبتر اینه که اون مدرسه دبستان خودمه. مدرسه ای که خودم دبستان اونجا بودم!
خدایا ازت ممنونم. تو همیشه به من لطف داری. با این که من تو لحظه های سخت ناشکری کردم.