بزرگی می‌گفت هر وقت می‌خوایید دعا کنید این رو هم حتما کنارش بگید: 

خدایا خودت خوب می‌دونی که هر دعایی کردم و می‌کنم کنارش یه برگ رضایت‌نامه هم هست. رضایت‌نامه اینکه راضی هستم به رضای تو.

اما خوب یه راههای جهشی رو هم بهمون گفته! اینکه بگیم:

خدایا اگر کمال در اینه که حاجتمون برآورده نشه و با نداشتنش به تو نزدیک‌تر می‌شیم؛ به حق تمام عارفین به حقت کمال ما رو تو داشتنش قرار بده.
 
خدایا اگه ما ظرفیت‌اش رو نداریم و با داشتنش خودمون رو گم می‌کنیم و طغیان‌گر می‌شیم؛ خودت به حق ظرفیت بی‌نهایت خودت ظرفیتش رو به ما عطا کن.

خدایا اگه فراموش‌کاریم و یادمون می‌ره که قبل از داشتن این نعمت چه حال و روزی داشتیم؛ یا بعد از گرفتن حاجتمون دیگه از در خونه‌ات می‌ریم و یادمون می‌ره که از کجا این نعمت به ما رسیده؛ خودت حافظه‌مون رو قوی کن. نه با تاخیر در فرج؛ بلکه با تعجیل در فرج.

خدایا با ما اون طوری رفتار کن که تو سزاوار اون هستی؛ نه اون‌طور که ما سزاوارشیم. 



این‌ جمله‌ها امشب بعد از دیدن فیلم بید‌مجنون؛ آخرین ساخته مجید مجیدی خیلی بیشتر برام ملموس بود!

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ب.ظ

سجاد سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:12 ق.ظ http://paknevis.com/weblog

سلام. پس لازم شد فیلم رو ببینم.

بله؛ واقعا ارزش دیدن داره.

باقر چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام
من هم خوشحالم که عاشقایی مثل شما میان به وبلاگ من سر می زنن
ما محتاجیم به دعای شما

باقر چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.hekayat.blogsky.com

باقر

مریم پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:06 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

من تازگیها به این ایمان آوردم که خدا هر کاری می کنه به صلاح آدمه...چه خوب،چه بد.

یاسی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ

من که فیلمو ندیدمش ولی از این جمله ها که گفتی چیزی سر در نیاوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد