دیرکرد نامه!


خیلی وقته ننوشتم. خوب! دستم و دلم به نوشتن نمی‌رفت!! کسی هم مشتری دائمی اینجا نیست و نگرانی هم برای حیات بنده ایجاد نشده الحمدلله.
امتحانات رو هم دادم و تموم شده. بد نبود. البته هنوز هیچ نمره‌ای رو نگرفتم. 
ایام امتحانات من اصلا نمی‌تونم تو خونه درس بخونم و همه‌اش وقت تلف می‌کنم. برای همین همه‌اش می‌رفتم سالن مطالعه دانشگاه. این‌قدر رفتم اونجا که دیگه حالم ازش بهم می‌خوره! هر روز هم بازه! از جمعه و شنبه بگیر تا رحلت امام و ۱۵ خرداد و . . . تعطیلی نداره اصلا!
ترم سختی بود این ترم. من (نمی‌دونم چه فحشی باید بدم به خودم) ۲۰ واحد گرفته بودم این ترم با ۳تا درس خفن! درسهایی که اکثر بچه‌ها تو ۳ترم مختلف می‌گیرند اون وقت من همه رو تو یه ترم گرفتم. به قول زهرا جو گیر می‌شم موقع انتخاب واحد!!
درس نظام‌های اقتصادی با دکتر نمازی و تاریخ عقاید با دکتر تقضلی و اقتصاد سنجی با دکتر کیانی! واقعا محشر بود. مخصوصا دو تا استاد اولی و درس آخری. واقعا پدرم در اومد.
این درس نظامها تو دانشکده ما یه معضل شده واقعا. فقط یه استاد ارئه می‌ده. یه کتاب گنده داره همه‌اش حفظی. با یه زبان الکن(یعنی لال)! من که ۳ دور خونده بودم؛ همه‌اش رو خلاصه نویسی کرده بودم و دوره هم کرده بودم؛ با اون وضع سوالا و تصحیح کردن استاد فکر کنم ۱۰ بشم. حالا نمره‌هاش که اومد می‌گم خدمتتون!  
تصمیم گرفتم ترم دیگه بیشتر از ۱۵ واحد نگیرم! ۳ترم دیگه هم با آرامش درسم تموم می‌شه و این همه استرس رو تحمل نمی‌کنم. واقعا ارزشش رو نداره. حالا بدو بدو درسم رو ۶ ترمه تموم کنم که مثلا می‌خوام کدوم قله رو فتح کنم؟؟ مطمئنم که خبری نیست. آرامش خود آدم از همه چیز مهم‌تره.

راستی چه قدر خوب شد ایران رفت جام‌جهانی ها! خوشمان آمد! من دوست دارم تو جام‌جهانی با برزیل هم گروه بشیم. خیلی حال می‌ده! نه؟؟

یه چیز جالب هم از انتخابات تو دانشگاه تعریف کنم!
فردای انتخابات دور اول من سالن مطالعه بودم. اونجا هم یه سره تا ۱۰ شب بازه. دم در ورودی‌اش هم یه نگهبان داره با یه تلویزیون ۱۴ اینچ. از صبح ما هی می‌رفتیم و میومدیم و از نگهبانه می‌پرسیدیم که چند چندن؟؟ تا ساعت ۷شب شد. یک عالمه از بچه‌ها موقع اخبار جمع شده بودند دور تلویزیون که جدیدترین خبرها رو بشنوند. صدا هم کم بود و نگهبانه هم زیادش نمی‌کرد و می‌گفت شماها ساکت بشید. بقیه دارن درس می‌خونن. خلاصه همه ساکت دوره یه تلویزیون فسقلی جمع شده بودیم تا اخبار شروع بشه.
آقا اخبار که شروع شد اولش ۱۱ دقیقه پیام رهبر رو بند به بند خوند! نق و نوق همه دراومده بود دیگه. بعدش وصل شد به ستاد انتخابات کشور که نتیجه شمارش آرا رو بگه. اون هم نامردی نکرد و همون اخبار قدیمی ساعت ۳ رو داد که هنوز کروبی دوم بود و احمدی‌نژاد سوم!! آی دیگه همه ضایع و علاف شدیم که خدا می‌دونه:((

یه نواری هست که تا حالا همه‌اش رو دور کندش بوده. یه مدت هم متوقف بوده اصلا. از همه شما خوانندگان عزیز خواهش می‌کنم دعا بفرمایید روی دور تندش بیوفته. یا رومی روم؛ یا زنگی زنگ! خلاصه تموم شه دیگه.
هم اکنون نیازمند دعاهای سبزتان هستیم! با تشکر
نظرات 9 + ارسال نظر
پرستو یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ب.ظ http://ice-hell.blogsky.com

سلام....من اینجا اومده بودم که چیزی بخونم
و بعده خوندن چیزی بنویسم
و حالا
به جاش یه سوال میکنم
و واقعا منتظره جوابه شما می مونم
خدا چیه؟ کیه؟ چی جوری باورش کردی؟
این پوچی بیش از اونی که فکرشو بشه کرد داره عذابم میده!

نمی‌دونم چی بگم واللا!

اما من به خدا ایمان دارم و واقعا با ایمانم حال می‌کنم و اگه این ایمان نبود واقعا نمی‌دونم زندگی چه معنایی می‌تونست برام داشته باشه. اما واقعا نمی‌دونم چه طور باید این رو برای کس دیگری توضیح بدم.
متاسفم

غریبه دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام
خسته نباشید و امیدوارم که نتیجه امتحانات خوب بشه. برای موفقیت و حل اون قضیه هم دعا می کنیم. موید باشید

خیلی ممنونم:)

نرگس سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

به به به سلام حاج خانوم...چه عجب... یه چیزی نوشتی من اینقدر این پست پایین رو خوندم خسته شدم... انشالله امتحانات رو خوب بدی...انشالله برزیل و ایران هم گروه بشن که یه کم بخندیم باز...چه ببره چه ببازه میخندیم اخه...انشالله رییس جمهور جدید مشکلات رو حل کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... و ... و ... انشالله نوار بیفته رو دور تند اینقدر که خودت میخوای... شاید صلاحه کار در این مورد تا حالا کند تر بخونه شاید صداش خوشتر میشده....شاید اگه تند میرفته نوار قاطی میکرده...با همون ایمانی که داری مطمئنا خودت اینا رو بهتر میدونی..

حتما همین‌طوره که می‌گی. به قول مامانم الخیر فی ما وقع. یعنی خیر در همون چیزیه که اتفاق می‌افته.
اما خوب . . . و کان الانسان عجولا!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ب.ظ http://ZooghaL

همه چیز تموم میشه.این جون آدم که تموم نمیشه.

یاسی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ب.ظ http://niloo-tanha82.persianblog.com

سلام .. بازم یادم رفت ترم چند بودی .. خوش به حالت که زود تموم میکنی . من که از بس ترمای اول خیلی کم واحد ورمیداشتم الان که میبینم دیر تموم میکنم مجبورم درسای سخت رو ۲۰ واحد ۲۰ واحد وردارم که با ۳ ترم تاخیر درسمو تموم کنم .. تاریخ عقاید رو شنیدم سخته .. اقتصاد سنجی رو هم میخوام ترم دیگه وردارم .. اونم سخته .. راستی تو نظری هستی؟

از این واحدهایی که گفتم تابلو که نظریم دیگه!!

پیر صبا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:44 ب.ظ

دعای خیر پیران میخانه همواره پشت و پناه سالکان طریق حقیقت بوده و هست.
ما که هنوز دانشگاهی نشدیم. تازه داریم آماده میشیم برا کنکور. ولی موقع انتخاب رشته و گرفتن واحد حتما این نوشته ها یادم میان!!

ان‌شاالله که موفق باشید.
مطمئن باشید اگه تلاش کنید حتما نتیجه می‌گیرید. کنکور درسته که سخته اما برای همه سخته.
یاحق

سجاد شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ http://paknevis.com/weblog

سلام. حالا کی گفته کسی مشتری نیست :)

یاسی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ق.ظ

حالا چرا میزنی ؟ من آی کیو پائین دارم دیگه .. یه خورده ملایم تر هم میشه گفت ..

نوستالوجیک جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:51 ق.ظ http://nostalogic.persianblog.com

خوشحال میشم منم از دوستای وبلاگی شما باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد