خواستگار


آخه من نمی‌فهمم این کجاش افتخار داره که فلان دختر n تا خواستگار داره؟ هان!!
به نظر من برای دختری که هنوز ازدواج نکرده و خواستگار زیاد داره بیشر از اونکه شادی داشته باشه؛ گریه داره! چون دختر دم‌بختی که خواستگار راه می‌ده یعنی اینکه می‌خواد ازدواج کنه. و وقتی با وجود تعداد متعدد خواستگارا ازدواجی رخ نمی‌ده یعنی اینکه اونی که می‌خواد بین این جماعت ذکور نیست! و واقعا اگه مدت این رفت و آمد خواستگارا به خونه دختر زیاد بشه و فرد مورد نظر پیدا نشه فاجعه است. چون پروسه خواستگاری از همون مرحله اولش خیلی از خانواده دختر انرژی می‌بره. و واقعا دووم آوردن زیر رگبار خواستگار و تسلیم نشدن در برابر گزینه‌هایی که نمی‌پسندی و هی تکرار می‌شند خیلی سخته. 

به نظر من اگه دختر فقط ۱دونه خواستگار داشته باشه؛ ولی همون یکی همونی باشه که خودش و خانواده‌اش می‌خواند و قسمتش بشه‌ها؛ از اینکه ۷روز هفته خواستگار بیاد خونه آدم خیلی خیلی زیاد بهتره!

پروردگارا؛ خودت کمک کن. به همه جوونها حالا چه دختر و چه پسر. 
چون مطمئنا اگه پسری هم هی خواستگاری بره و اون کسی که مورد نظرش هست رو پیدا نکه سختی‌های خاص خودش رو متحمل می‌شه. 
نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ب.ظ

کاملا موافقم. واقعا این کار انزژی میگیره... و این خیلی بده که همین جوری یکی رو راه بدی خونه. واسه اون پسر وخانواده اش هم خوب نیست. اما بدتر از اون اینه فکر کنی اونی که میخواد بیاد همونه که میخوای اما ازدواج رخ نده.. مگه نه؟!! بهر حال گفته ات رو قبول دارم صد در صد

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ب.ظ

ببین بس کن دیگه
آبروی هر چی دختره تو رویای نیمه کاره بردی...انقدر منتشو نکش بابا.

ببین
اینجا به رویای نیمه‌کاره هیچ ربطی نداره!

یاسی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.niloo-tanha82.persianblog.com

منم از اینکه هی یکی بیاد و بره بدم میاد .. کار مسخره ای به نظر میاد ..

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ق.ظ

منم نگفتم مطلبت ربط داره کامنتای اونجاتو گفتم خانمآوای من!

باشه!

عارف شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ق.ظ http://hekayat.blogsky.com

سلام ... خیلی وقته اینجا نیومدم. این اکانت ما بلاگ اسکای رو فیلتر کرده بود. حتی وبلاگ خودم رو هم آپدیت نکرده بودم. خلاصه سر کیسه شل کردیم فعلا و اکانت جدید خریدیم.
درباره خواستگاری موافقم. برا هر دو طرف سخته که این پروسه اومد و شد رو بگذرونن.. خدا برا همه جوونا خیر خواد..
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد