گناه


کاش می‌آورد مستی هر حرامی چون شراب
آن زمان معلوم می‌شد در جهان هوشیار کیست


خدایا؛ پروردگارا؛ ای مهربون و ای پوشنده گناهان آشکار و پنهان همه ما؛ ای بخشنده گناهان و ای دوست‌دار توبه‌کننده‌ها. . . به حق همه اونهایی که دوستشون داری و در درگاهت آبرو دارند از حضرت آدم گرفته تا صاحبالزمان(عج) و همه اولیا و انبیا و مومنان درگاهت؛  اون گناهای من که باعث می‌شند صدام اصلا بالا نره و به درگاه تو راهی نداشته باشه رو ببخش.
یعنی یه  معرفتی به من بده که قبح این گناها رو با گوشت و پوستم احساس کنم و اصلا تکرارشون نکنم. گناهایی مثل غیبت؛ گمان‌بد و . . .
نظرات 7 + ارسال نظر
:) چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:05 ب.ظ

الهی امین

نرگس چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:55 ب.ظ

آمین! التماس دعا! مطمئنم اینقدر پیش خدا ابرو داری که صداتو همیشه میشنوه

رضا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:08 ب.ظ http://toranj.

وئو.
شعره اولش کلی باحال بود

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ب.ظ

بهتر نیس منبع شعر هم نوشته بشه؟!!!!

راستش من منبعش رو نمی‌دونستم که ننوشتم. یه جزوه از یکی از همکلاسی‌هام کپی کرده بودم برای امتحان میان‌ترم داشتم می‌خوندم؛ یه گوشه‌ایش این شعر نوشته شده بود.

اگه شما می‌دونید ممنون می‌شم بگید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ب.ظ

تو هم قاطی پاتی کردی.

نابخشوده پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ق.ظ http://unforgiven-looser.blogsky.com

من بازم اومدم. آپدیت کردم به من سر بزن

مهدی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ب.ظ http://kde.blogsky.com

وبلاگ اجغ وجغ و خیلی خوب و بی خود و جالبی داری!
با یه قالب پوست هندونه ای!
موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد